Fredag<3

Min favorit dag förstås. Jag är så lyckligt hela klasen har klarat sig i den här testet också. Jag tror att vi slår alla rekord, hittills i alla fal. Jag kan inte beskriva min glädje med ord. Jag var så oroligt för den testet för att vi hade inte tid att plugga eftersom vi hade skolan tills kl23.00 och sen så tog det ett bra tag före vi kom hem. Jag vart helt slut i hjärnan då jag kom hem så jag pluggade imorse och på tåget. Det var det men jag fick mina 100%.
Nu kan man stolt ta helg, eller vad tror ni?
Jag ska äta gott, träna och sova i massor den helg. Sen så ska jag stort plugga för att vi har två jätte stora och viktiga tester nästa vecka. Eftersom det är ganska svårt att plugga på dem få timmarna som man har i veckan så ska man se att göra det nu i helgen. Jag tror att jag har lärt mig en läxa från föra helgen.
Jag har varit extrem snäll och tänker fortsätta med det.
Nu är jag på väg till stan för att ta mig en lång, gott och väll förtjänat middag:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0