Mormor:(

Igår fyllde min mormor år och då jag ringde för att gratta så var hon på sjukhuset. Hennes tillstånd är inte alls bra och jag har gråtit sen igår. Jag mår jätte dåligt men jag kan inte göra någonting mera än att vara ledsen. Jag är jätte oroligt och hade bara mardrömmar och det kändes att jag sov men jag var vaken hela natten. Konstigaste var att i rummet som jag sover finns ett skåp med två jätte små fyrkantiga glas dörrar. Dem vibrerar bara om någon går i rummet men dem vibrerade hela morgonen från kl 07.00 och tillåt mig inte somna så att jag skulle villa. Jag vet inte vad det var men det saken tillåt mig inte somna. Jag är trött och ledsen och kan inte lugna ner mig. Jag ska nu ta och plugga lite och sen ska jag till min kusin så att jag ska vara med henne och inte ensam.
Jag var och åt ensam och det kändes ännu mera deprimerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0