Morning<3

Inlägget igår hade en rubrik som förklarade ingenting. Vad jag hade tänkt mi säga var att varje kväll då jag kommer hem så tvättar jag mina kläder och handduken för att dem är genomblöta. Jag tvättar dem antigen för hand eller nere i tvättstugan. De sista dagarna har det varit så att då jag tvättar så sent så orkar jag inte vänta på att dem ska torkas så jag lämnar dem nere och hämtar dem på morgonen. Varje morgon det är någon dom har tagit nyckeln och med det mina kläder så varje morgon är det jakt efter mins kläder. Jag måste ha dem för att jag ska ha dem hela vägen till skolan för att jag orkar inte springa hela vägen hem och sen på träningen. Jag kommer alltid jätte trött fram till Yogan och det känns som om jag har redan kört min pass.
Nu ska jag önska er en fantastisk dag och ta hand om er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0