OMG!

Vet ni vad som hände med min telefon inatt? Jag hade telefonen i back fickan och knäppte av mina byxor så telefonen dök under vattnet. Jag vände mig i samma ögonblick och plockade upp den. Min rena och dumma mig istället att torka den satte jag den under rinnande vatten och tvålade in den. Då jag kom på mig vad jag gjorde sköljde jag av den och torkade sen!!! Den dog i samma ögonblick då jag torkade den. Jag började att skaka och försöka torka den med allt jag hade. Jag blåste tills och med på den. Jag gav den hjärt och lugn räddning. Så efter två timmar den blinkade vitt skärm med en svart linje i mitten. Det var första täcken på att den levde så jag fortsatte med hela min kraft och till slut så öppnades den. Gissa om jag var lyckligt! Vilken kväll jag har haft, visst. Nu är den desinficerad och redo att tjäna mig många månader framåt.


Kommentarer
Postat av: kajsa

skönt att allt gick bra tillslut :)

2012-04-03 @ 21:19:16
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0