Påskafton<3

Hej alla glada. Idag är det Påskafton. Yay:)
Jag har jobbat sen den 4 april och jag har inte riktigt haft tid att blogga så ni måste ursäkta mig från min frånvaro från bloggen. Det har varit jätte trevligt att jobba igen med mina kolegor som jag saknat så mycket. Igår var jag ledigt men jag var upptagen med att hjälpa min älskade mamma med påsk maten. Det var så fantastisk, vi lagade mat, pratade med mammsen och hade det fantastisk. Vi bakade jätte många och goda saker som vi ska äta idag. Jag kan inte vänta så idag efter jobbet var jag redan hos mamma och åt det jag tycker är bästa frukost på påsk. Jag kommer att visa er bilder då jag far sen hos mamma. Vi ska alla äta middag där sen. Här kommer lite bilder på den fantastiska bord som mamma dukar på påsk. Jag tror inte att jag har set bättre dukat bord än min mamma. Det är många som försöker och som visar bilder men jag tycker att många saknar fantasin på hur man ska duka och det vanligaste felet de gör är att de saknar tillbehör och säter vad som helst för att funnas något på bordet.
Här se för er själva:
Mamma dukade två olika bord :



Kommentarer
Postat av: Clara

Vad färgglatt och fint det ser ut!

2012-04-07 @ 18:24:55
URL: http://cesio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0