Simma!

Klockan är nu 18.20 och vi har rast för att sen fortsätta. Va har haft hela dagen lektioner plus en test kl 09.00. Himla lyckligt att hela klassen klarade sig och yters glad för att det är en fantastisk stämning i klasen. Nu ska vi och äta på Arlanda sushi för att sen ska vi tillbaka kl 19.30 för att fortsätta en och ett halv timma och sen simma och reda människor (som på riktigt) tills klockan 23.00 Det blir en jätte lång dag idag och jag är redan jätte trött och kan knappt tänka. Jag pluggade igår till 01.30 men det gav resultat. Hade hela 100% rätt på provet.
Ikväll måste jag verkligen sätta mina starka hästar igång för att efter denna otroligt tunga dagen ska vi ha en jätte tungt prov imorgonbitti.
Vi hörs lite senare. Kram till er:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0