Stockholm<3

Yes nu är jag tillbaka till Stockholm. Det var efterlängtat faktisk men jag visste inte det tills nu. Jag kände det nu efter att jag tog min Croissant och Late och satt mig på T-centralen för att se på alla människor som är i farten medan jag äter min frukost.
På tåget kom ett liten grupp från min klass och det kändes redan som att det ska vara så. Vi sitter på tåget på väg till Arlanda för att sen ta bussen till vår nya skolan: Oxford Aviation Academy!
Nu kan man snart säga stolt att man har utbildats på den fantastiska Academy!
Jag ska nu vara lite socialt med mina kompisar och vill önska er en fantastisk måndag och en underbart fortsättning på dagen<3


(bilden under är min sista frukost hemma. Goda och krispiga Våfflor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0