Sunny<3

Morning alla underbara<3
Vill börja med att säga Grattis en underbart tjej som jag fick lära dem senaste veckorna som fyller år idag.

Igår var det en extrem lång dag från kl 09.00 och då kom jag hem kl 12.45
Det var super roligt och givande. Vi klarade den lilla prover i vattnet och sen så var det att simma runt som fiskar. Jag somnade kring kl 01.30 och vaknade av panik att jag hade förrsovit mig kl 06.00 och då var det bara att tiga upp. Jag tig en dusch och satt mig ner för att plugga. Gissa om jag är extrem trött. Jag är så uppsvullen i ansiktet att det känns som om jag har blivit sparkad boll i huvudet. Nu är jag på väg till skolan och ska ta och plugga lite till så jag måste koncentrera mig lite.
Ha en fantastisk fredag alla underbara, hoppas ni få det.

En bild från igår :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0