Tvätt:-)

Jag var ganska tidigt hemma idag så satte jag mig ner och pluggade tills det var dags för Yoga förstås. Jag pluggade så entusiastisk att jag glömde tiden sp tills slut så behövde jag springa som vanligt. Jag kom i tid så det var bra men mun tränare där emot var hemskt.
Jag vill och kan inte klaga över instruktör men den här gjorde så många fel och sa så fela saker att det gick inte att missa eller låta bli att reagera.
Jag vill precisa som jag går med entusiasm på träningen och med inställningen att jag klarar det utmaningen så måste de bete sig också. Jag kanske har haft en otroligt jobbigt dag men har ändå spelat stark och ok för att klara det så efter allt detta har jag gått på den tuffa träningen för att en instruktör ska få mig att vilja lämna salen pga hennes uppförande!!!! Det var jobbigt. Jag såg hur alla andra var och förstod att det var hon som fått dem att må så som dem var. De la sig när och ville inte upp. De hade ingen som bakade dem i det svåra stunden.

Det är dåligt.

Nog med min klagande, nu ska jag sova för att jag ska ha en roligt dag på skolan imorgon. Sov så gott alla underbara och förlåt om jag har fått er att vara nere pga min inlägg:-)))

Ja, ja sov så gott<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0