Vart for tiden?

Vet ni att jag upptäckte nu att jag har bara 3 dagar kvar hemma. Jag blev faktiskt ledsen. Jag önskar att jag hade mera tid hemma för att jag ville vara med min barn och spendera lite mera tid åt och med henne. Jag har bara jobbat och jobbat och jag vet inte varför men jag trodde att jag har en vecka till så jag tyckte att det var helt ok att jobba lite.

Vi slutade tidigt idag och nu ska jag försöka att fix håret före jag drar tillbaka till Stockholm. Jag måste göra lite privata saker för att det börja dra sig.

Nu ska jag ta och ägna mg åt mig! Hahahaha hur det lått.
Hursomhelst ska jag ta och dra ut nu.
Ha en fantastisk dag. Imorgon är det fredag min favorit dag<3


Kommentarer
Postat av: william

aa allt går så fort nu;D



SV; Naw tackar så mycket:D Blir så Glad.3

Och säg gärna vad du tycker om mina "wicked" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-04-12 @ 14:51:00
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0