You are My sunshine<3

Good morning My dears<3
Solen är bakom moln men det är ändå vår i luften. Jag är super glad men jätte trött. Det var ganska så sent igår natt, jag pluggade tills 01.30 och då blev det inte mycket sömn som ni förstår. Jag kunde inte komma in i tvättstugan till kl 23.40 så det skulle inte heller vara bra om jag skulle vara klart med att plugga tidigare än så. Idag har vi jätte intressant dag på skolan och jag ser framemot det.
Nu kom jag på att jag har glömt min bikini hemma så nu ska jag bara hoppas att de har en att löna mig i bassängen.
Buhu jag som trodde att jag hade allt med mig för bassängen.
Nu ska ta och gå igenom allt i huvud så att jag kan konsentrera mig.
Ha en fantastisk dag alla underbara<3

Saknar min älskade dotter<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Stella

Saknar dig mest mamiii<3

2012-04-27 @ 13:45:03
URL: http://stellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0