Borta

Hej mina söta älsklingar. Jag hade jätte fina dagar i Stockholm. Jag var hos Kremi i två dagar och njut av hennes sällskap och speciellt nu för att hon var borta i nästan två månader. Vi satt länge uppe och pratade söt och gött. Hur ska man inte uppskata sånt, eller hur. Ibland så behövs det inte mera än det att sitta och prata med någon som förstår dig och som pratar samma språk som dig. Vad tycker ni visst är det så? Jag kan säga att min hjärna vilar på deta set. Jag koplar bort allt negativitet runt omkring mig och som sagt njuter.
Ja nu är det så att jag kan fortsätta att njuta på en mini semester. Jag ska och värma man kalla fetta arsle. Hahaha vad trevligt:-) jag ska ta den sista möjliga fria stunden med att träffa och vara med Stella tillsammans i värmen. Det finns ingenting bättre än det. Känns som om jag stort trivs med mitt liv just nu och då är det väldigt viktigt att ta vara på varenda sekund och ta och anda in det. Vad annars ska man leva för om det är inte att njuta av varje sekund i live så länge vi lever för att det är ingen som vet hur länge man ska leva.
Jag älskar er alla där och nu ska jag ta och landa så att jag kan njuta av min Borta stunden:-).
Kram alla underbara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0