Hem igen;)

 
Halloi<3
 
Hur mår ni?
 
Jag mår jätte bra eller rätt sagt lite förrvirad! Nytt känsla som ett litet pyr i magen, hjärtat slår snabbt och jag måste andas lite djupare för att inta så mycket luft som möjligt för att dämpa och trycka ner det snabbt slående hjärta.
 
Vad hände, kan det verkligen vara sant ?????? Hur? Är det ? Nej!!!! Eller???Jag trodde att det var helt omöjligt. Ögonen………mmm blå som det mest fantastiska klara himmeln. Sportar lika mycket som mig, gillar många saker som jag håller hård för. helt underbar, listan kan gå och gå och gå och gå……….. Länge sen man gillade mera en 3-4 eller fem saker. Här gillar man hela paketet!!!
 
Nu är jag så lyrisk att jag saknar mark under mina fötter. Vart var jorden? hahahahaha
 
Nu ska jag ut och ha kull. Det tycker jag är 100% värd, eller hur? Nu ska man villa för att få jobba lite till och sen så blir det semester. Bokat och klart! Snart……..
Nu blir det alla dessa platser som jag lovade att inte fara med någon eller ens ensamt. Nu blev det ändring så jag bokade en resa för 25 dagar lite överalt. Satsa stort EN gång och själv är det bästa man kan göra.
 
Pöss mina älskade läsare
 
Då jg är galen:
 
Dansar
 
 
Sjunger och dansar.....
 
 
sjunger, dannsar, lysnar på musik.....
 
 
dansar, sjunger.....
 
 
näää, vadå posa???? Det är min naturliga hållning!!!
 
 
 
 
Hmmm, jag vet inte riktigt vad jag tänkte här.......kanske stänga av datorn?
 
 
du där!
 
 
 
och kanske du också
 
 
få se nu, om jag filmar mig från den sidan kanske?
 
 
muuu-uuuu
 
 
-Vad sa du?
-Hur galen var jag? Jag kan stå still också!
 
 
hahahaha nu stan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0