Hemma

Borta bra men hemma bäst!!! Nej, inte för mig. Jag älskar att vara borta. Det var så underbart att jag saknar ord. Den här gången var mera än jag förväntade mig. Kanske för att den här gången så tänkte jag inte så mycket och faktiskt så hade jag inga förväntningar, jag vile bara åka bort och vara ifred från all psykoteror. Det lyckades kag galant. Nu kommer att jag längta tillbaka till värmen ännu mera. Nu räknat jag dagarna tills jag för återvända där. Det kommer jag att göra inom jätte kort. Jag åt så got och drack så got att just nu när jag tänker på det så vattnas det i munnen. Idag var det lite tuft för att jag reser sen kl. 04.00 och tyvärr så hann jag inte sova så nu som adr jag för en time och det känns lite bättre.
Jag ska och jobba nu så vi för höras lite senare.
Då jag kom idag så kändes det höst i luften, redan!
Jag har börjat att fundera att kanske starta planera att bo någon annan stans än här. Nu när man kan och när Stella är nästan klart. Vad säger ni, ska man göra det?<3

Kommentarer
Postat av: Stella

Ja det tycker jag verkligen!!

2012-08-02 @ 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0