Hmm...

Hej alla underbara. Idag har det varit det tuffaste dagen i mitt jobb någonsin. Tyvärr kan jag inte prata om det men jag måste bara säga att jag är helt slut och tackade nej till att fara och fästa. Man ställer sig en funderare var och hur man vill vara och med vem. När slutet är nära är vi alla jätte klucka men annars ignorerar vi möjligheterna att vi kanske en dag hamnar där vare sig vill vill eller inte. Jag tänkte bara skriva av mig lite grand men jag kan tyvärr inte göra det heller.
Nu ska jag iväg och träffa en kompis som jag har inte träffat på många år.....
Man vet aldrig var man hamnar med denna människa kanske direkt på flyget hem imorgon:)
Det ska vara intressant att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0