Just me

 
Hej alla underbara människor.
 
Jag bestämde mig igår att inte vara den onda och att ta hand om mitt liv på det bästa sättet. Istället för att gå ut stannade jag hemma, tränade samt åt jätte nyttigt, la mig tidigt och idag kl 07.00 var jag på Yoga. Nu sitter på arlanda expressen på väg till jobbet. Jag ska inte vara den idioten som alla förväntar sig jag ska vara bara JAG! Nog med dumheter.
Vill kärlek och trevliga människor se mig så kommer det alltid att hitta sin set för att få göra det. Jag är klart med otrevliga människor som har ingen respekt mot de andra. Jag ska leva som jag vill och det jag vill är att ta hand om mig och njuta av den lilla livet som är kvar på det bästa setet det går.
 
Nu ska jag hem och hälsa på folk som jag vill spendera tid med. Jag kan bara önska er en fantastisk fortsättning på dagen och vi hörs senare.
 
Känns bättre att vara den jag än den de andra förväntar sig av mig!!
 
 
 
 
Jag tvättade också kläder;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0