Onsdag 22aug.

God dag<3
Jag vaknade själv så det inbära att jag blev inte kallat för jobb som jag hoppades. Det var synd för att jag behöver det, jag behöver det mera än någonsin.
Här hos Kremi känns det underbart för att jag kan villa och det är super trevligt. Igår natt satt jag tills solen kom upp och kunde inte slutta att titta på de series. Jag har verkligen blivit adiktet to it!!!
Kremi är fortfarande på jobbet men snart ska hon vara på väg här så vi ska åka och simma efteråt. Det kommer att vara super skönt.
Sen igår har jag ändrat mitt ätande vanor och jag ska försöka att hålla ut med det för att se om jag blir bättre med min humor och mina krafter och sist men inte minst med min sovande. Nu när jag var iväg från jobbet möte jag en väldigt intressant tjej som presenterade mig till en helt nytt liv och ätande vanor. Inte att jag har inte vetat eller hört om det men jag har faktiskt inte varit intresserad av att lära mig mera av det för att engagera mig i det. Nu är det bestämt och påbörjat så nu ska jag se om det blir någon resultat inom en till två månader. Det kommer att visa resultat först då efter två månader. Jag kommer att vara besvärad i början förstås men jag tror till att det kommer att ge mig mycket positivt energi.
Eftermiddag kommer jag spendera med att lära mig mera av det liv stilen genom att googla fram allt det google har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0