Tisdag 21 aug.

Hi there!
Åter tillbaka till Stockholm och bosatt hos Kremi för stunden.
Jag hade en fantastisk 4 dagars Göteborg. Jag träffade fantastiska människor som kommer att stanna i mitt hjärta för alltid och det konstiga är att alla de som kommer att minas längre i mitt hjärta har kopplingen med Göteborg. Jag lyckades att träna i Göteborg så nu har jag träningsvärk. Kvällarna spenderades med att se mina älskade vampyrer så jag vaknade på eftermiddagarna och startade dagen med att springa och drömma mig om filmen. Det låter bra eller hur? Göteborg är en fantastisk mysigt stan.Det finns små söta och otroligt trevliga kaffer samt mat platser som har jätte fina och trevliga priser förstås. Jag skulle inte tveka om att bo där.
Kom hos min kusin jätte sent och ska vara här för att min sov plats är upptagen i 3 dagar. Eget lägenhet är målet just nu, känns som om den är pryo 1. Det ska vara underbart det.
En kolega har köpt sig en super fint lägenhet där exakt jag letat efter och tills och med så tittade jag på den på Hemnet inte så länge sen. Tyvärr så kan jag inte göra mycket nu för att det är så många saker jag måste ha klart före jag köper det. Jag ska ta och se vad jag ska äta nu för att jag dör av hunger just nu.
Puss vi hörs<3
Saknar den fantastiska platsen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0