19 Dec 2012

Hej alla fantastiska läsare. Hoppas att alla ni mår bra och njuter av den sista veckan före jul. Jag väntar med spänning julen för att det är en av mina favorit högtid. Jag kommer att jobba men det spelar inte någon roll man kan ändå vänta med spänning julen eller hur? Jag är hemma men ska åka imorgon så jag försöker att ta i allt jag har förre jag åker från mitt allt. Just nu tar vi ficka med älsklingen på favorit fiket. Jag är klart med alla julklappar så nu kan jag andas ut och njuta av. Ikväll ska jag fixa resterande julklappar och lägga de under granen.
Nu ska jag avnjuta min stund med hjärtat så vi hörs senare:

Lite bilder från Las Palmas (fortsättningen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0