2112 12

Yes en till dag i den underbara Thailand. Alla är glada och underbara och jag har fått två timmars masage. Hur ska man inte vara glad efter en så fantastisk masage och nu ligger man vid pollen.

Det hände det mest konstigaste sak idag. Jag vilade ögonen på bussen och när jag öppnade ögonen så hade det händ någonting med mina ögon för att jag kunde inte sluta blinka med dem för att det kändes som om stor tofs hade fastnat under ögonlocket. När jag tittade närmare på det upptäckte jag att jag har en stort blåsa som ger mig problem när jag blinkar. Hur kan detta hända och jag vill fråga är det någon som vet vad det är och hur kan jag ta bort det?

Nu ska jag försöka att sola för att det är super stort storm på väg och alla är förbereda att springa vid första åska.

Jag älskar den vädret bara synd att jag har bara två dagar och jag vill helst sola.

Puss vi hörs mina underbara läsare:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0