26 dec 2012

Hej alla underbara. Ni skulle se Arlanda vid Jul. Det var tomt och ingen Expressen hick heller. Det var lite skrämmande. Det tog mig en och en halv timme på att ta mig hem. Då jag kom hem så vart det tomt utan mat och mörkt. Jag satt tog en pepparkaka och firade Jul ensamt. Även granarna hade mörkt och ingen av de var vaken så det kändes extra ensamt. Tillslut så tuppade jag av och hade somnat bredvid datorn. Jag sov tills 16.30 dagen efter. Det var bara att duscha och gå ut för att äta middag samt ha en liten julfirande. Det var trevligt och gott men det kan aldrig ersätta mammas mat, bord och sällskap. Min familj hade lagt ut bilder på nätet och jag måste säga att jag blev jätte avundsjuk på hur fantastisk de hade och jag hade missat allt det roliga. Tråkigaste är att jag kommer att missa Nyår också men det är som som händer ibland och det är bara att vänja sig.

Jag blev brun som en pepparkaka och idag så flagnar jag. Jag har alltid den oturen med att sola för mycket första dagen. Jag vill säga hur fantastisk jag hade igen i Thailand. Jag åt gott och jag fick världens skönaste masage samt så solade jag hela dagarna.
Jag älskar den landet samt människorna där.

Nu ska jag försöka att lada så mycket bilder som möjligt så det kommer med några omgångar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0