Svårt

Det vart extremt svårt att ta sig andra sidan poolen och ta en refreshment. Jag simmade i 7 minuter och sen så fastnade jag där i 1,5 timme. De har otroligt goda drinkar och vi satt och tittade varje en hur de gjorde det. Solen steker på jätte bra så jag tror att man ska få lite färg då man åker imorgon härifrån.

Nu snart hat hela gänget samlats och vi bara skrattar. En del ut av gängen har skojat lite inatt med resten av oss och det är så otroligt roligt att jag pinkar på mig av skratt snart.

Tufft dag idag ( att pressa i solen) så jag måste vända andra sidan av kroppen nu. Jag tror att jag ska beställa en Cocoanut nu för att det börja bli för varmt. Just nu en stort som varan passerade förbi oss. Gissa om många hopade upp på sängarna, hahaha. Vi har det bra:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0