18 timmar!

Hej till alla mina älskade läsare. Idag är det söndag och jag är fortfarande trött. Igår hade jag jätte fint dag, jag jobbade på morgonen och sen så duschade jag och gick ut ett tag på stan och fikade. Sen handlade vi mat men det blev sen så vi åt ute för att vi ville gå på bio. Vi såg "This means war" det var så roligt att jag känner av det idag också. Jag kom hem och skulle se en film men jag slocknade kring kl 21.30 och vaknade vid 00.30 och sa att jag ska i sängen. Jag vaknade kl 15.57. Det är 18,5 timmar! Jag har aldrig hört att nån kan sova det på en och saga gång! Vad har händ med mig? Jag är fortfarande trött och väntar på att gå och sova. Jag lagade mat och det blev super gott. Nu ska jag se på Big brother och sen sova för att jag ska jobba tidigt imorgon. Jag hoppas att jag kan vakna imorgon.
Sov så gott alla ni:-)

Lite bilder från då jag var och reste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0