Björnbröderna 2

Hej bloggen! jag mår lite dåligt idag så det blev horisontalt läge framför teven hela dagen. Jag är lite ledsen och har börjat att fundera om livet igen, så det blir lite deppat stämning. Jag vill se på barn filmer då jag känner mig så log, så jag började med björnbröderna 1 och avslutade med tvåan. Jag har inte ens rört mig från soffan för att ta mig nå att dricka eller något.
Jag väntar på att Stella ska komma hem för att vi ska äta men hon är fortfarande borta och hennes batteri är slut:( Det blir alltid så då jag ska behöva henne!
Ja, ja jag svälter ändå inte så jag ska sluta klaga.
Jag skriver om ett tag:)
Jag älskar att se på Disney Filmer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0