Cake Boss

strax ska jag till sängen men fört ville jag önska er sov så gott) Jag älskar tv-programet Cake Boss. Det för mig att bli sugen efter söt! Inte undra eller hur. Har ni set det? Jag älskar då fantasier blir till verklighet. Han är väldigt duktigt och har jätte bra medarbetare: hans familj. Alla är på något set relaterade med han. Jag ska imorgon iväg och utföra några saker som kan inte vänta länge, så jag måste vakna tidigt och därför så måste jag lägga mig tidigt.
Tänkte vissa er lite bilder:
Jag ska säga så här, här är hur vi firar Jul och jag har set nu runt många bloggar och kompisars foto men som vår mat och dukning har jag inte set någonstans. Jag har hört nu många som säger kom och se hur vi firar, eller oh om du bara visste vilket mat vi hade mm. Jag älskar vår mat, vår bordsdukning, vårt tradidion och sällskapet. Det betyder så mycket för mig att jag skulle inte vara jag utan de detaljer.
Nu ska jag sova.....
XooooXooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0