Djupt……..


Vaknade jätte sen, ja jag undrar varför! Jag satt uppe till kl 05.00 Jag kunde inte somna för att jag har jätte mycket i huvud som jag måste fundera klart med.



Jag blir ledsen då jag går igenom allt som jag ska fundera och då börjar det ångest känslorna och "tycka synd" känslorna som tar en enorm plats och tid. Jag vill verkligen kunna svara på alla mina frågor och då vill jag att mina svar till mig ska vara baserad på noggrant genomgång över vad är korrekt och rädd för mig! Inte från någon annan vinkeln eller ögon, enbart mina och min.
Jag ska ha tidliga svar och ska sen göra så som det är bäst. Det kommer att kasta mig djup in i depressionens värld och det kommer att ta lång tid. Men jag vill ha det nu för att varje år lämnar jag detta tills då jag har ingenting att göra då jag kan vara nere utan att det märks, men det har aldrig hänt. Jag har levt tills nu som det passade och som det kom i nästan 12 år. Jag har aldrig riktigt gjort eller handlat efter att tänka enbart på om det är ok för mig. Jag beskyller ingen och inga men jag har alltid trott att andra kunde se det bättre än mig vad som var bäst för mig och jag funderade inte mera än så.
Jag vill Älska och bli älskat.
Jag vill inte undra om det är rätt eller om det är falsk.
Jag vill kunna stänga ögonen och vara säkert i det jag känner.
Jag vill ha hela sagan från början till slutet!
Annars ser jag ingen mening med detta liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0