Fredag

Fredag, fredag äntligen fredag:)Jag är hos mamma och försöker att uppmuntra mig att vara glad och att sluta att tänka men jag kan inte och mina försök har hamnat i botten av oceanen. Jag mår så otroligt dåligt att min dåliga humor smittar av sig. Jag påverkar mina nära och kära och det gör mig ytterligare ledsen. Jag ska snart på systemet och bedöva min smärta. Jag tror att världens undergång är nära nu. Känns som om det finns ingen mening att ens bryr om något eller några.
Ladies and Gentlemen's I just crash!



Kommentarer
Postat av: essay writing

She looks very good for her ages. She must be take care about herself all time.

2012-01-25 @ 09:37:32
URL: http://custom-essay.ws/index.php
Postat av: Linn

hejsan,kommentera och följ min blogg, en kommentar på min blogg ,en fet och gööö snygg kommentar på din blogg, hoppas vi verkligen ses där!! ;)

linndelwer.blog.se

2012-02-04 @ 08:39:12
URL: http://linndelwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0