Oj då….

Vist är det fint min nya header? Det är min älskade dotter som har fixat det åt mig. Jag är så stolt över henne. Hon är som sagt en fantastisk smart och intelligent tjej, vad än du säger eller frågar henne om hon kan eller vet så säger hon; Ja vist:) Otroligt snabbt och duktigt på att klara allt och hitta allt, och tro mig jag säger inte det bara för att hon är min dotter eller för att alla mammor säger så, men jag säger det för att hon är verkligen otroligt intelligent och smart. Janny har åkt hem idag och stämningen är låg förstås. Vi har överlevt alla dessa år med det så jag tror att vi klarar några till!

Hur som helst jag har inte gjort något vettigt idag mera än att jag och mammsen var i Luleå. Jag har suttit framför teven och tittat på bloggar som jag har missat att läsa de senaste två veckorna:) Nu har jag läst och set allt det jag är intresserad av att se så nu kan jag gå i sängen och försöka sova för att jag kunde inte ens stänga mina ögon inatt.
XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0