Why so sad……..

kl 12.00 vaknade jag idag:)
Det är rekord för mig i alla fall de här dagarna att vakna förre kl 14.00 Har ni haft känslor att när ni ser något vackert att ni vill säga till den eller till personen.
Jag brukar inte vara sådant men med året har jag ändrats och nu vill jag säga då människorna klär sig bra, har bra smak, ser fantastisk ut och allt detta som ser bra ut. Vi har alla olika smak så det kan variera, eller hur?
När jag var första gången i USA blev jätte förälskat i deras still att berömma allt som de tyckte om. Eftersom jag är blyg så visste jag inte hur jag ska ta emot det men efter 5-6 gång där så började jag tycka om det och jag vill skicka det vidare. Jag vill popeka och berömma det jag tycker är vackert och fint.
Var lite mera mänskliga mina kära läsare och sprid lite kärlek runt omkring er <3 Bjud på er…….

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0