AARrrrrrrrrrrrrrrrrrg!

Vet ni vad som är tragisk? Då ska jag berätta. Jag hade längtat att få någon dag för mig själv då jag ska ha gjort allt som behövdes så att jag skulle bara titta på saker som jag har nu längtat efter. Den dagen var idag. Jag är helt klart och sminkat och klädd fint och sitter i soffan med datorn för att få just den sak som jag ville och vad ser jag min favorit bloggerska är borta!!!! Va hände med min favorit Natacha Peyre????? Jag har inte varit länge på mina bloggar som jag älskar för att jag vill njuta av tiden då jag läser om dem och hade sparat det för en riktigt bra dag så att jag kan läsa i flera timmar, men nej du hon är inte kvar.
Sist jag kollade så var det krig mellan henne och en annan bloggerska men jag trodde inte att just min Natacha skulle ge upp så lätt.
Jag älskade hennes blogg för att den var ganska inspirerade lika som min andra älskling Foki och full med nya intressanta saker som hade med livet att göra och inte ens vardag bara.
Jag hoppas att det är bara någonting tillfälligt och att hon kommer att komma tillbaka så fort hennes sida har blivit fixat eller nått. Jag kommer att vara jätte ledsen över det just nu. Det är verkligen synd.
Jag gör ingenting än att vänta så jag ska vänta lite till och sedan ska jag ta min älskade lång promenad 1,5 timme runt stan. Det är inte så lång så jag undrar om jag ska nu inte ta och ändra det lite grand så att jag kan göra det längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0