Äntligen

God eftermiddag mina älskade läsare. Jag hade skrivit ett lång roman men det försvann förstås. Jag orkar inte dra det igen så jag låter det vara. Jag skrev hur besviken jag var på livet och hur mycket jag älskade mitt jobb och att det var det enda som håller mig stark och glad just nu. Jag påpekade att allt jag gör varken syns, märks eller att ens någon förstår det. Folk tror sig att mitt liv är dans på rosor och bara för att jag låter det se ut så så tror dem det. Vissa dagar som detta har man lust att kasta handduken och fortsätta vara i sängen.
Ibland känns det verkligen att jag orkar inte!
Jag var på morgonen och åt frukost på min favorit bageri och det fick mig att må mycket bättre.
Nu ska jag till jobbet men det är så finns väder att mitt hjärta gråter. Jag saknar eller rätt sagt jag känner en så stort längta till den varma stranden med den underbara hav som jag har saknat.
Nu har jag äntligen köpt Stellàs biljet så att hon kan få pappas kärlek och varmt underbart sommar med fantastiska varma havet och det goda strand maten beståendes av fisk och andra härliga maträtter som man saknar i Sverige.

Oh saknaden börjar bli outhärdlig!!!

Nu ska jag till min älskade jobb som gör mig glad och få mig att glömma om mina problem.
Ha en fantastisk söndag mina älskade läsare<3

This picture is so ME!!
Read it!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0