Åska, igen?

Inte att jag klagar men vad hände med sommaren? Jag älskar åska och den fantastiska vädret när det är mörk och det spö regnar och åskar med vad är oddsen två dagar i rad????
Ja, jag jag älskar ju det så det är bra. Idag var jag jätte duktigt, var och tvättade nästan alla kläder som jag har här och sen var jag bjuden på lunch.
Efter det besökte jag kusin och hade lite trevligt med henne. Nu är jag nästan klart med mina kläder så jag ska ta en lång promenad runt stan. Jag gjorde det igår också och jag kom hem klockan 00.30. Det tog en och halv timme att göra min promenad så jag ska göra det igen för att det var super trevligt.
Jag är sådant, när jag tycker om någonting så ser jag att över göra det så att jag ska det maximala njutningen och på en gång!!! Är någon mera som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0