Buuu

Hej alla underbara. Jag kan inte logga in på min blogg och det gör mig jätte förvirrad. Jag har nu loggat in genom internet och kan fortfarande inte ligga in genom min app. Är det någon som vet vad som händer och om det är många som har detta problem just nu? Skulle uppskatta lite svar här:-) Jag har haft jätte trevliga dagar med jobb och igår kom jag hem så jag bite skor och åkte till stan för att äta sushi. Det var efterlängtat ska jag säga. Jag funderade på bio men sen skulle det vara jätte sent så kag åkte hem och somnade istället. Jag somnade och sen blev jag väckt kl 10.30 och jag var vaken tills kl 02.00. Gissa om jag är trött kust nu? Ja det är jag:( Nu är jag på väg till jobbet och ville bara se om jag kunde logga in den vägen så vi hörs snart och ha en fantastisk da<3R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0