Hihi

Ha haha hur ska jag kunna säga det……. fick chansen att köpa mig en fantastisk parfym och jag provade en massa och till slut så tog jag det som jag skulle inte ha för att den luktade minst på mig. Den luktar bra men försvinner efter ett väldigt kort tag. Jag ska försöka att köpa den ändå för att den är en fantastisk parfym som sagt.
Det är så att jag har använd en och samma parfym i 11år men det är så att mina kompisar och nära och kära runt omkring mig började älska den parfym också och nu är vi alla som luktar som bara jag en gång luktade. Jag har alltid tyckt om att vara ensam runt omkring mig med det och därför ska jag nu försöka att skilja mig från dem andra igen. Jag förstår dem att dem ville lukta så som jag gjorde för att den parfym på mig var ett fantastisk kombination. Alla parfymer luktar annorlunda på olika människor och dem på mig var ett måste för alla andra att gå till affären och köpa den. Den då luktade annorlunda på dem men de trivs så det är det som räknas, eller hur?
Nu ska jag göra mig klar för att ja ska och jobba snart. Ha en fantastisk dag mina underbara läsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0