Inaf is Inaf!

Med sorg i hjärtat ska jag säga att idag är det nog!!! Jag orkar inte med den psykiska terrorn jag har fått nog idag. Ändå så var jag super dum att tro att det skulle ändå fixa sig men det blev inte så.
När jag blir arg nu för tiden så brukar jag bara lyssna och låta den andra att prata hur mycket och länge den vill och det brukar uppfattas av den andra att den har rätt i det hon/han säger!!!! Jag är så less så jag orkar inte ens käfta emot.......
Dum som jag var att tänka så så köpte jag tills och med en fint parfym lång lång härifrån. Jag tänkte inte att dumbon var jag! Jag blev jätte arg på väg till jobbet efter en j***a incident och ändå efter några timmar så går jag och köper parfym!!!!
Hur dum kan man vara??? Ja, ja jag ska då ta lära av det och tänka bara på mig själv. Istället att jag ska köpa åt mig parfym som jag hade önskat mig för att det finns inte här det jag vill ha, tänkte jag att jag kan vänta och att den här gången skulle inte bara vara jag!!!!
Jag är så arg just nu att jag vet inte vad jag ska tänka. Nu ska jag ta och se alla SCI Miami på datorn tills jag somnar. Jag ska ta och äta choklad i massor och dränka min sorg i sorgliga filmer. Jag vet inte än om jag jobbar imorgon men det lär jag veta tills kl 23.00 tror jag.
Nästa vecka ska jag hälsa hem för 4-5 dagar:) Det ska vara både business and pleasure (kvällarna ska spenderas med mammi♥)
Nu ska jag se filmer!!!!
Ha en trevligt fortsatt kväll alla underbara där ute♥

Kommentarer
Postat av: massimo

Sååååååå snyyyyygg

2012-08-03 @ 19:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0