Köpa

Idag har det inte varit något soligt dag. Jag vaknade och så fort jag öppnade mina ögon insåg jag att jag var lyckligt då det var soligt och jag var ledigt. Det var lyx kan man lugn säga. Ny har jag lång byxor men det är varmt men solen är totalt täckt med moln. Jag har varit runt affärerna och handlat. Jag köpte bar sport igen( när ska jag sluta med det?)
Jag är så ensamt just nu så jag kunde inte komma på någonting nytt så jag valde att äta den underbara hamburgare igen. Jag upptäckte en plats utan skylt eller namn utanför som det finns 1,5-2 timmars kö för att komma in. Hamburgaren är fantastisk och jag som äter inte sådant kommer för andra gånger på två dagar:-)

Bilder:


Kommentarer
Postat av: william

hamburgaren ser sååå god ut:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Sorrowful" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-07-05 @ 19:54:54
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0