Ledigt

Hej alla underbara. Jag är ledigt idag och vet ni vad jag gör då???? Jag ringer och frågar om det finns jobb. Hahahaha det är då typisk mig. Jag kan jobba vad som helst då jag är ledigt. Jag kan ringa mina gamla jobb och jag vet att de har alltid älskat mig så jag vet att jag ska få jobba hur som helst. Idag saknar jag Stella jätte mycket och jag vet att jag kan inte vara där så det dödar mig.
Jag pratade med henne på Skype men det är då inte tillräckligt. Jag har träffat min älskade kusin och hon hade en fantastisk färg och hon såg så fantastisk ut att jag önskade att jag kunde fara på semester just nu.
Jag ska inte vara ledsen för att efter ett år är det min tur att fara på semester så jag tror att jag kan hålla ut, eller hur??
Jag är inte ledsen jag har redan fått det jag har önskat mig:JOBB Då är man mera än nöjd.
Jag har fått massor av presenter idag så jag tror att jag ska vara nöjd så. Nu ska jag ta en 10 km lång promenad och lyssna på bra musik i mina speciella öron snäckor eller vad det heter. Puss på er och vi hörs då jag kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0