No name..

Hej alla underbara läsare. Först så vill jag be om ursäkt för att jag har varit borta men jag mår inte så bra. Det jag skrev tidigare om vad folk tror om mitt liv har upprepats idag. Jag fick samma respons idag att jag hat inte några problem att jag lever bra. Bara för att jag skriver mitt alldeles privata saker i bloggen betyder inte att jag har inga problemer. Jag har och jag är också en alldeles vanligt människa.
Skull det vara bra att skriva om tråkiga saker som händer mig?
Nää det tror jag inte. Jag vill inspirera och vara glad så att jag kan påverka folk positiv.
Jag ska återhämta mig och fortsätta att vara glad och roligt.



Kommentarer
Postat av: stillianiiii

Så fina bilder!<3

2012-07-04 @ 00:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0