Saknad

Hej alla fantastiska människor.
Jag är ensamt och ledsen för att min dotter har åkt och jag är ensamt. Jag är och jobbar så det är det endaste bra sak just nu med mig. Stella var jätte roligt igår för att vi snakade på Skype då hon var på flyget hon gjorde något som fick mig att tänka att och inse att hon är fortfarande ett litet barn, fast jag skrattade förstås. Sen så väntade jag tills hon kom fram och hade slocknad på en gång. Jag blev väckt ut eav regnet som slog mot fönstret. Jag älskar att bli väckt av regn. Jag måste ha sovit extra gott för att det hade regnat hela natten.
Nu ska jag ta och vila lite för att jag är så trött att jag kan inte behålla ögonen öppen. Jag älskar det hotellen för att dem har super duschar Azzaro som jag älskar deras lukt. jag har duschat och det luktar underbart i hela rummet. Jag funderar på att gå och e vad hotellet har att erbjuda för mat. Jag är inte hungrig för att jag är fortfarande uppsvält men då det har gått ner svullnaden så kommer jag att känna mig jätte hungrigt tror jag.
Jag precis fått meddelande att Stella handlar vild kläder och skor. Jag älskar henne så enormt mycket att det kommer att vara svårt utan henne.
lite att göra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0