Semester

Hej alla underbara läsare. Vet ni att ni är de underbaraste läsare som finns. Jag måste beröma er för att ni är fortfarande där och har inte lämnat mig än. Jag älskat er<3 Just nu sitter jag på flyget mot ........ Hahahaha ja, nu är det dag att jag ska få vila. Nu ska jag iväg och jag kunde inte säga det för för att det var inte säkert före jag kom in i flyget.
Just nu sitter jag här och väntar att de ska stänga dörrarna så att jag ska bara lämna allt back i mig och vila. Jag kan inte beskriva min glädje just nu för att det känns som evighet sen sist då jag drogg någonstans för att vila.
Nu är det klart och betalt.
Jag älskar mitt liv just nu, då kg kan bara önska mig resa och kan resa i samma ögonblick.
Hahahaha har jag sagt hur glad jag är??? Super glad!!! Yey!!
Nu ska vi åka så jag har ladat lite filmer på min data så att jag kan bara njuta av både flyget och början på min mini semester.
Puss och vi hörs snart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0