Sol:-)

Dagen bjuder på dem mest varmaste och soligaste dagar i Stockholm. Igår hamnade jag på en strand som ägs ut av en klubb. Jag var ensam där och försökte att bara koppla av men det blev inte som det var planerat. Jag hamnade i tel och snackade i1timme så då vart det klart sen med min villa. Eftersom jag logg konstigt så är jag jätte konstigt bränd också. Ja, jag är jätte bränd på en sida av kroppen. Jag vill gå och sola andra sidan av min kropp idag. Först ska jag och äta i stan och sen ska jag köpa en stort hat så att jag kan försvara ansiktet för att jag är som en tomat. Den platsen som jag var igår på var jätte fint men dem har ingen bra kaffe! Jag ska köpa allt det jag behöver med mig idag som vatten och sen ska jag fara där. Igår det var väldigt oplanerad så jag hade bara en tunt tröja att ligga på.
Idag ska jag ha den dagen bara för mig eftersom jag kund inte åka hem som jag ville så istället att jag ska ha ångest känslor att jag kan inte vara där så ska jag göra det bästa av det: Katias dag<3

Ja en fantastisk dag mina läsare<3
En bild från igår<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0