Spiderman<3

God kväll mina underbara läsare. Jag är hemma efter en lång men super trevligt kväll. Jag var ensamt och det var min största och den enda problem. Jag hade ingen att dela min glädje (som vanligt) och därför så kändes det inte så som jag skulle vilja. Jag har nu köpat lite och har gått 22 km, ätit en stor hamburgare samt set nya Spiderman. Det har varit en super dag.
Imorgon ska jag jobba och jag kunde inte tänka mig av ett bättre avslutning på dagen än att ta sista Spiderman för kvällen.
Jag blev berörd så det är helt värd att se den nya Spiderman. Jag ska se den igen då Stella kommer fast vi ska se det på 3D.
Jag ska nu och sova för att jag vill inte sova hela dagen imorgon. Jag vill vakna och äta frukost/lunch i stan och sen ska jag jobba.
Nu är det inte så jätte lång tills min älskade dotter ska komma så att jag kan krama och pussa henne så länge hon är här. Sov så gott och jag hoppas att ni få en fantastisk dag imorgon om jag hinner inte önska er det.

Kommentarer
Postat av: Filmster

Psst... Vi har skrivit om Spider-Man, och många andra bra filmer. Kika in vettja! :-)

2012-07-06 @ 08:24:12
URL: http://filmster.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

Allt bra idag?

Ha en underbar fredag och kolla gärna in mitt fredags tips i bloggen.

KRAM

2012-07-06 @ 10:45:50
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin header :)

2012-07-06 @ 11:36:38
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0