Tidigt

♥Idag var det jätte tidigt, så tidigt att bussarna var inte ens igång. Jag behövde ta taxi för att komma i tid. Ibland så måste man ta sina måste och i en sådant dag är det mina måste som måste komma igång. Undrar om ni förstod? Jag tror att ni har det. Jag hade en fantastisk dag idag och jag har avslutat det perfekt så jag är mera än nöjd.
Jag har inte hört av Stella idag och bara det som gör dagen in te riktigt komplett.
Idag hade jag en fantastisk dag, jag promenerade, hade kull samt åt Italienskt på en fantastisk restaurang.
Just nu ska jag jag lägga mig för att jag är nu trött och imorgon så väntar det mig e hård dag.
Jag ska försöka att vara lika roligt för mig själv imorgon också.
Just nu så började jag att små titta på Dillinger på tv4 så jag glömde vad jag ville skriva så nu ska ja önska er sov så gott och dröm sött alla underbara där…..
Vi hörs imorgon♥
Bara mina bilder<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0