UT!!!

Nu ska ut ensam!!!! Japp jag saknar min älskling enormt och jag är helt borta i skalen så jag ska ut och äta hamburgare. Ja det vi åt med Stella. Jag som brukar aldrig äta hamburgare ska nu äta varje vecka???!!! Eller hur. Det har stort betydelse hur man mår och jag är ensamt. Jag hoppas bara att min uniform passar efter allt det ätande :)
Hahahaha hur kan man ens tänka på sånt!!!
Nu ska jag önska er en fantastisk kväll och jag tror att jag kanske drar till bion men jag är inte så säkert på det för att det för mig att känna mig ännu ensammare.
Jag är nu jätte konstigt.
Jag drivs av lukt. Jag duschade mig med en fantastisk dusch skum och satte på mig den fantastiska parfymen, jag det blev rätt parfym efter allt. Nu när jag känner lukten av dem fantastiska lukterna( passande tillsammans) vill jag göra 1000 saker.
Hur kan detta vara möjligt???
Hur som helst nu måste jag ut och äta för att jag har ännu inte ätit idag:(
Its that sun???
NO! Thats just me;)
Oh yes just me<3<3<3;))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0