Yey!!!!

Idag var det en av de bästa dagarna på länge. Jag var på stranden hela dagen och var mest i vattnet för att det var 42 grader varmt. Det brukar vara så varmt men jag tror att idag slog det alla rekord. Jag har blivit rött som en krabba. Jag drack och åt som aldrig för. Det var så gott att man önskar sig att stanna här för alltid. Lyckligare än så här kan man inte vara just nu.
Jag kan verkligen slappna av.
Just nu sitter jag och bloggar på en kaffe och det är så varmt att jag önskar mig ett isbad. Nu ska jag och sova för att jag har ganska mycket som jag vill hinna med imorgon.
Puss på er alla underbara läsare♥
Jätte röd i ansiktet så därfår får ni inte se mer än så:))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0