Italien

Min önskning att en gång i livet att bo i Italien. Det var min älskade mamma som har satt Italien i mitt huvud och sakta men säkert har jag tagit hela konceptet och bearbetat det till min favorit och satt upp det på önskelistan. Jag är så förälskat i Italien att det finns inte. Jag vill bo där, uppleva folket/livet, maten, vinet, kärleken, värmen, stilen och min lista fortsätter jätte lång....,

Jag vill verkligen ha några år i Italien.

Kan inte skylla på någon annan än mig eller hur? Har tvätt i tvättmaskinen och sen ska jag och köpa två strumbixor för att mima gick sönder idag:(
Imorgon ska jag jobba så jag behöver en förre Gallerian stänger. Vi har speciellt rabatt där så jag måste ditt förstås:-)
Tills dess ska jag önska er en fantastisk fortsättning på kvällen:)

Åå se vad jag åt för två dagar sen...... vill ha mer<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0