Ledigt...

Vad gör man då man är ledigt? Jag har ingen aning och då blir det stop i hjärnan. Jag har varit i sängen i några timmar och stirrat i taket. Sen så pratade jag i telefon och se var det klart med det jag ville göra. Jag har gjort mig klart så nu är jag på väg till stan för att jag måste köpa dem sakerna jag ville köpa få två dagar sen. Nu har jag någonstans att gå så det är ok. Hade inte jag detta så vet jag inte vad jag skulle göra. Det regnar så därför det blir så svårt. Jag skulle annars gå och sola eller nåt.
Jag tror att jag ska på bio men först så vill jag äta något jätte gott och det vet jag inte vad det är.
Jag har bokat tandläkare så det är nästan avklarat.
Vad ska ni göra mina kära läsare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0