Måndag

Hur mår mina söta läsare?
Jag mår bra, känner fortfarande min fantastisk arbetsdag från igår. Det är så fantastisk att jobba med bra underbara människor som trivs och är kunniga gällande sin jobb. Jag kunde inte riktigt lugna ner mig igår för att somna så jag var vaken till 03.30. Det kanske är lika bra det.
Jag älskar att man har inga 08.00-16.00 timmars jobb.
Läste alla e-mail jag hade och fixade lite saker som skulle ha fixats. Jag vaknade inte riktigt ok. Jag vaknade med huvudvärk och trött. Jag såg mig omkring och såg att himlen var svart. Nu har jag inväntat det största regnet och nu är jag på väg till stan för att äta och köpa mig lite saker som jag måste, hahahha: måste!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0