On my way....

Sista timmarna förre jag åker till Stockholm. Jag har haft så fint här hemma att jag vill inte åka nu till Stockholm. Jag kan såga att var det inte för jobbet hade jag aldrig vilja åka just nu från här.
Igår hade vi 40 dagars sen min mormor lämnade oss. Vi lagade alla hennes favoriter och samlades hos mamma för att vara tillsammans. Jag åt så mycket att jag kunde inte andas. För att kunna sova och andas tog vi en kvälls promenad med mamma under det tunga himmeln av regn.
Jag ska packa min väska snart och sen ska jag till Stockholm. Jag älskar mitt jobb och därför är jag inte ledsen över att jag åker. Jag är ledsen över att lämna dem jag älskar här.

Nu ska jag upp från sängen och köpa mig jordgubbar för frukost. Jag älskar svenska ( Piteå ) jordgubbar dem smakar helt makalös.
Ha en underbart dag mina älskade läsare<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0