What a day<3

Vet ni hur man kan fixa en tas från att vara helt vanligt(regnigt) dag till en fantastisk dag? Man hittar gamla CD skivor och njuter av de gamla underbara minnena:-)
Sen så måste man ha förstås en fantastisk snabbt, sportigt och snygg bil som kan göra det ännu njutbarare.

Det var min recept till en fantastisk start på dagen. De låtarna har jag inte hört på 4-5 år men dem är ännu äldre så det var hur skönt som helst att få höra dem.
Nu är jag på verkstad för att kolla hand bromsen och sen så ska jag bita däck på andra bilen för att dem är vintern däcket på den. Jag hann inte göra något frön då jag var och pluggade i Stockholm hela våren. Efter det så måste jag sätta mig ner i en kaffe och fixa min sak för jobbet.
Ha en fantastisk dag mina underbara läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0